|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
چند روز قبل نظر اعضای شورای شهر مشهد را برای وزرا و دستگاه‌های مسوول و ذیربط در این موضوع ارسال کردیم اما جز تماس از دفتر سرلشکر باقری مبنی بر اینکه ما فقط می‌توانیم براساس مصوبه شورای امنیت کشور عمل کنیم هیچ پاسخ دیگری دریافت نشد.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اعضای شورا طی نامه‌ای به نهادهای مختلف بالادستی، اجرای طرح ممنوعیت سفر به مشهد را خواستار شدند که باید جدی گرفته‌ شود.

 محمد رضا حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به رغم تلاش فداکارانه سبزپوشان ناجا و پلیس راهور، دیروز ۲۹ اسفندماه ۵۹ هزار خودرو وارد مشهد شدند عددی که اگرچه کاهش ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد اما باز هم رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: چند روز قبل نظر اعضای شورای شهر مشهد را برای وزرا و دستگاه‌های مسوول و ذیربط در این موضوع ارسال کردیم اما جز تماس از دفتر سرلشکر باقری مبنی بر اینکه ما فقط می‌توانیم براساس مصوبه شورای امنیت کشور عمل کنیم هیچ پاسخ دیگری دریافت نشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای باری دیگر و مجدد به صراحت تاکید می‌کنم باید با ابزارهای کنترلی مانع از انجام این سفرها از مبدا شد در غیر این صورت باید در انتظار فاجعه انسانی مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد نشست.

چند روز پیش شورای شهر مشهد در نامه‌ای به وزیر کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی خواستار اجرای طرح ممانعت سفر به مشهد شده‌ بودند.

تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۷۱۱ نفر رسیده و تعداد جانباختگان بیماری کرونا در این استان نیز ۶۶ تن اعلام شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین