|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برقراری ارتباط مستقیم از بارگاه منور رضوی با ۱۲ بیمارستان‌ درگیر کرونا در سراسرکشور خبر داد.

مهدی رضوی‌کیا با اعلام این خبر اظهار کرد: در این روزها که به لحاظ شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی بر کشور حاکم است و اغلب شهرهای کشور با این بیماری درگیر هستند، آستان قدس رضوی به منظور افزایش روحیه بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها و تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران، با استفاده از بستر فضای مجازی، معنویت بارگاه منور رضوی را به بیمارستان‌ها می‌برد.

وی گفت: این ارتباط زنده تاکنون با بیمارستان‌های «شریعتی» و «امام رضا(ع)» مشهد، «رازی» رشت، «مسیح دانشوری» تهران، «آیت‌الله روحانی» بابل، «کوثر» سمنان، «شهید بهشتی» کاشان، «شهید صدوقی» یزد، «حضرت علی اصغر علیه‌السلام» شیراز، «عیسی بن مریم» اصفهان، «رازی» اهواز و «کامکار» قم  برقرار شده است.

بر اساس اعلام آستان‌نیوز، رضوی کیا اظهار کرد: روزانه با سه بیمارستان به مدت ۴۵ دقیقه ارتباط برقرار می‌شود و گفت‌وگو با مسئولان بیمارستان، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه‌السلام و مداحی، برخی از برنامه‌های اجرایی در این ارتباط زنده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین