|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۹۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
بنابراین به هیچ کس توصیه نمی کنم که انتظار پایان یافتن این (شیوع کرونا) را ظرف هشت روز داشته باشد. دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز دیروز پیش بینی کرد که تا اواسط تابستان آینده بحران کرونا در این کشور پایان یابد.
پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان امروز در گفت و گو با شبکه تلویزیونی داخلی آر تی ال پیش بینی کرد که این کشور تا اوائل خرداد با بحران کرونا دست به گریبان باشد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان امروز در گفت و گو با شبکه تلویزیونی داخلی آر تی ال پیش بینی کرد که این کشور تا اوائل خرداد با بحران کرونا دست به گریبان باشد.

وی گفت: انتظار دارم که کل ماه آوریل و کل ماه مه با پیامدهای (شیوع ویروس کرونا) سر و کار داشته باشیم.

آلتمایر پیش بینی کرد که کشورش در این بازه زمانی شاهد "تعداد قابل توجهی ابتلا" به ویروس کرونا باشد.

وی افزود: بنابراین به هیچ کس توصیه نمی کنم که انتظار پایان یافتن این (شیوع کرونا) را ظرف هشت روز داشته باشد. دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز دیروز پیش بینی کرد که تا اواسط تابستان آینده بحران کرونا در این کشور پایان یابد.

از دی ماه امسال و شیوع کرونا در چین تاکنون نزدیک به ۱۸۴ هزار نفر در ۱۶۲ کشور جهان مبتلا شده، بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر جان باخته و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

در آلمان نیز بر اساس جدیدترین آمارها هفت هزار و ۵۸۸ نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۱۷ تن جان باخته و ۱۱۰ نفر نیز درمان شده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین