|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: خوشبختانه تا کنون مورد فوتی از تیم‌های بهداشتی و درمانی در البرز نداشته‌ایم.

دکتر حسین کریم روز یکشنبه ۲۵ اسفند در نشستی با حضور اعضای جامعه کمک رسان پزشکی استان البرز گفت: مسیر درست مقابله با کرونا قطع زنجیره انتقال کرونا و در خانه ماندن است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط سیستم‌های بهداشتی و درمانی، عملیات مقابله با کرونا ویروس در مسیر درست خود  قرار  گرفته است.

کریم ادامه داد: حمایت و حضور پزشکان در مقابله با کرونا ویروس به شدت دلگرم کننده بود و نباید اجازه دهیم توان و انرژی نیروهای بهداشت و درمانی کم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بر اهمیت حفاظت از نیروهای درمانی و بهداشتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تا کنون مورد فوتی از تیم‌های بهداشتی و درمانی در البرز نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از حضور و حمایت نیروهای داوطلب بخش خصوص با کمک نظام پزشکی در بخش‌های داخلی، عفونی، ریه، آی سی یو، طب اورژانس، بیهوشی و پزشک عمومی  استقبال خواهیم کرد .

وی با اشاره به اهمیت همیاری و کمک انجمن‌های مختلف پزشکی و خیرین پزشکی در مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: در کنار همه تلخی‌ها و سختی‌های کرونا، زیبایی کار مشارکت همه جانبه پزشکان و کادر درمان بی نظیر است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از مردم می‌خواهیم از مسافرت و میهمانی و دید و بازدید در ایام نوروز به شدت پرهیز کنند چرا که در صورت عدم همکاری مردم شیوع بیماری سیر صعودی خواهد داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین