کد خبر: ۲۹۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره چرایی این مساله به ایسنا گفت: این پیامک به صورت سیستمی برای مشترکان ارسال می شود و برق هیچ کدام از مشترکان به علت عدم پرداخت قبوض قطع نخواهد شد.
در حالی که وزارت نیرو اعلام کرده مشترکان تا پایان اردیبهشت‌ماه برای پرداخت قبوض برق خود مهلت دارند، اما بعضا پیامک هشدار قطع برق برای عده‌ای ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش شرکت توانیر اعلام کرد به آن دسته از مشترکان خانگی و تجاری که درخواست استمهال هزینه‌های برق مصرفی دارند، تا پایان اردیبهشت‌ماه مهلت پرداخت داده خواهد شد. همچنین اعلام شد که متقاضیان برق می‌توانند هزینه انشعابات درخواستی را در سه قسط پرداخت کنند. با این وجود پیامک هشدار قطع برق برای برخی از مشترکان ارسال میشود.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره چرایی این مساله به ایسنا گفت: این پیامک به صورت سیستمی برای مشترکان ارسال می شود و برق هیچ کدام از مشترکان به علت عدم پرداخت قبوض قطع نخواهد شد.

وی با بیان این‌که صنعت برق نهایت همکاری خود را با مشترکان برای پرداخت قبوض خواهد داشت، اظهار کرد: خواهش ما از مشترکانی که توانایی پرداخت دارند این است که نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که این موضوع شامل حال مشترکان تجاری نیز می شود، گفت: منظور از مصارف آمپری که در اطلاعیه منتشر شده آمده بود، مشترکانی هستند که میزان مصرف برق آنها کم است که شامل حال مشترکان تجاری کوچک همچون مغازه ها، سوپر مارکتها یا تولیدیهای کوچک می شود و این تسهیلات شامل حال کارخانه ای که تولید کافی دارد، نخواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین