|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۹۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
اخیرا در فضای مجازی فیلمی از جنازه یک شهروند در شیراز منتشر و در آن ادعا شده است که وی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان باخته، حال آنکه این موضوع شایعه و کذب است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان فارس در واکنش به انتشار یک فیلمی که موضوع فوت فردی در شیراز بر اثر کروناویروس را مطرح می‌کرد، گفت: دلیل فوت فرد مورد اشاره در این فیلم، تصادف بوده است نه کروناویروس.

سرگرد حمید افرامن گفت: اخیرا در فضای مجازی فیلمی از جنازه یک شهروند در شیراز منتشر و در آن ادعا شده است که وی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان باخته، حال آنکه این موضوع شایعه و کذب است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، افرامن ادامه داد: روز سه‌شنبه هفته گذشته ۱۳ اسفند ۹۸ تصادفی بین ۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت حق تقدم از سوی یکی از راکبین در محل فلکه خاتون شیراز رخ داد که براثر آن یکی از موتورسواران در دم فوت کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کسانی که در این شرایط با انتشار شایعه و اخبار کذب در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی کنند، توسط پلیس فتا شناسایی شده و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی خواهند ‌شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین