|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۹۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
مركز تحقيق، طراحي و توليد موتورايران خودرو (ايپكو) با امضاي تفاهم نامه‌اي با بخش پژوهش شركت ملي پخش فرآوردهاي نفتي ايران، توانمندي‌ها و تجارب خود در زمينه فن‌آوري‌هاي نوين سوخت و آلاينده‌هاي زيست محيطي را در اختيار اين شركت قرار مي‌دهد.

به گزارش ايكوپرس؛مسعود علي‌زاده مدير پژوهش و فن‌آوري‌هاي شركت  ايپكو در این‌باره گفت: براساس اين تفاهم‌نامه، همكاري‌هاي مشتركي در زمينه طرح‌هاي تحقيقاتي و  توسعه فن‌آوري بين اين دو شركت در دستور كار قرا ر مي‌گيرد.

وی اظهار کرد: تقویت و توسعه همکاری‌ با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فن‌آوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه­‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت از اهداف این تفاهم‌نامه است.


مدير پژوهش و فن‌آوري‌هاي ايپكو افزود:‌ استفاده از تجارت ايپكو در خصوص سوخت سي.ان.جي و خدمات تجهيزات آزمايشگاهي اين شركت از سوي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران از ديگر زمينه‌هاي همكاري است.

به گفته وي برگزاري دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي ، مسايل مربوط به كاهش آلايندگي زيست محيطي و همكاري در مورد پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تكميلي دانشجويان در رشته‌هاي مرتبط با انواع سوخت دراين تفاهم‌نامه مورد تاكيد طرفين قرار گرفته است.

مدير پژوهش و فن‌آوري‌هاي ايپكو در عين حال از همكاري مشترك در زمينه چاپ مقاله و كتاب بين دو شركت خبر داد و افزود: شناسايي نيازهاي اين دو شركت در زمينه‌هاي پژوهشي نيز در اين تفاهم نامه مدنظر قرار گرفته است.

علي‌زاده ابراز اميدواري كرد: اين تفاهم‌نامه در زمينه سبد سوخت و تنوع سبد سوختي و كاهش آلاينده‌ها دستاوردهاي مفيدي داشته باشد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین