|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران که با تمدید چند باره زمان تا ساعت ۱۳:۳۰ به طول انجامید، گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر توانستند طی سه هفته اخیر ضمن بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران درآمدها، تبصره‌ها و مصارف را تصویب کنند.
اعضای شورای شهر تهران پس از سه هفته بررسی، لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران را به اتمام رسانده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران که با تمدید چند باره زمان تا ساعت ۱۳:۳۰ به طول انجامید، گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر توانستند طی سه هفته اخیر ضمن بررسی لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران درآمدها، تبصره‌ها و مصارف را تصویب کنند.

وی با بیان اینکه در مورد مصارف و بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید تصمیم گیری کنیم، اما در حال حاضر عدد و رقم نداریم و باید اعضای محترم اکسل را باز کنند و اعداد را بررسی کنند، تصریح کرد: این مسئله چند روزی وقت می‌گیرد. به همین دلیل به اعضای شورای شهر پیشنهاد می‌کنم که این اختیار را به هیات رئیسه بدهند که اعداد و ارقام را محاسبه کرده و موضوع را به اطلاع اعضا برساند و اگر دیدید که ما اشتباهی انجام دادیم و یا پیشنهادی داشتیم نسبت به اصلاح آن اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر نیز با این پیشنهاد هاشمی موافقت کرده و با تفویض این اختیار لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران بسته شد.

محسن هاشمی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر گفت: لایحه بودجه ۹۹ شهرداری نیز در این وانفسای کرونایی به تصویب رسید.

همچنین مظاهریان معاون برنامه ریزی با اشاره به اینکه از طرف شهردار تهران از اعضای شورای شهر بابت بررسی و تصویب لایحه بودجه ۹۹ تشکر می‌کنم گفت: امیدواریم با این همدلی که در تصویب بودجه داشته‌ایم در سال آینده بتوانیم اتفاقات بهتری را در شهر رقم بزنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین