|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۹۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
وزیر آموزش و پرورش گفت: مجددا روز دوشنبه جلسه ای تشکیل می شود و وضعیت را بررسی می کنیم و اگر لازم باشد تعطیلات استمرار می یابد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مجددا روز دوشنبه جلسه ای تشکیل می شود و وضعیت را بررسی می کنیم و اگر لازم باشد تعطیلات استمرار می یابد.

به گزارش مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما گفت: اطلاع دارید و خانواده‌ها اطلاع دارند که ستادی تشکیل شده برای مدیریت شرایط موجود و مقابله با ویروس مهاجمی که به جوامع هجوم آورده است. یکی از وظایف پیشگیری کند از شیوع و اگر جایی شیوع پیدا کرد از گسترش بیشتر جلوگیری کند و راه کنترل آن را به جامعه منتقل کند. ما در این مرحله مدارس را سه روز تعطیل کردیم چون بر اساس گزارش‌ها این هفته پیک این ویروس است و باید مراقبت‌ها بیشتر شود. مهمترین توصیه‌ای که می‌شود پرهیز از اجتماع است و یکی از مهمترین اجتماعات مدرسه است و دانش آموزان در فاصله نزدیک کنار هم می‌نشینند و برخی مدارس ما تا هزار دانش‌آموز دارد.

وی ادامه داد: ما مجدد روز دوشنبه وضعیت را استمرار می‌کنیم و اگر لازم باشد تعطیلات استمرار می‌یابد. همان قدر که دوست داریم بچه‌ها خوب آموزش ببینند هر کاری لازم باشد برای اطمینان از سلامت بچه‌ها انجام می‌دهیم. نکته‌ای که بعضاً شنیده می‌شود که کسانی که در سنین پایین‌تر هستند کمتر آسیب می‌بینند اما ناقل می‌توانند باشند.

وی ادامه داد: وقتی توصیه می‌شود از اجتماع دوری شود و بسیاری از اجتماعاتی که برای جامعه ما مهم است، همه مراکز آموزش غیررسمی هم که مجوز را از ما می‌گیرند باید تعطیلی را اعمال کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین