|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۹۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جان ما نیز مانند دیگر انسان‌ها مهم است و همه عوامل اجرایی برگزاری بازی مانند خبرنگارها، توپ جمع‌کن‌ها و ما بازیکنان در خطر هستیم.

وحید محمدزاده پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: دربی اصفهان همواره جذابیت و حساسیت‌های خودش را دارد. بازی خوبی بود و برای پیروزی به میدان آمده بودیم. البته تساوی برابر تیم قدرتمند سپاهان، نتیجه خوبی است.

وی افزود: متاسفانه همیشه ما باید اول گل دریافت کنیم تا بتوانیم خوب بازی کنیم. در دیدار گذشته هم مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم، اما در اثر ۲ اشتباه تیمی و داوری، نتیجه را از دست دادیم. در این دیدار نیز گل نخست و گل بدی دریافت کردیم، اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم و شکست نخوریم.

به گزارش ایسنا، محمدزاده در خصوص ممنوعیت و غیبت تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا حس و حال همه را گرفته است. اگر این ویروس شیوع پیدا نمی‌کرد و تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند، حال و هوای بازی خیلی بهتر شده و جذابیت این دیدار را افزایش می‌داد.

وی با انتقاد به برگزاری رقابت‌های لیگ با وجود شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: مخالف برگزاری بازی‌های لیگ به این شیوه (بدون حضور تماشاگر) هستم. جان ما نیز مانند دیگر انسان‌ها، برایمان عزیز است و همه عوامل اجرایی برگزاری بازی مانند خبرنگارها، توپ جمع‌کن‌ها و ما بازیکنان در خطر هستیم. آقای خلیلیان مصاحبه‌ای کرده‌اند. مخالف صحبت‌های ایشان هستم و این بیماری را باید جدی گرفت. به نظرم بازی‌ها لغو شود، بهتر است. تمامی زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران است و اگر هواداران نباشند، بازی‌ها شبیه به مسابقات دوستانه، سرد و بی‌روح و بدون هیجان می‌شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تاثیر نتیجه بازی امروز در سرنوشت قهرمانی و دور شدن سپاهان از کورس مدعیان گفت: هنوز ۹ بازی دیگر از لیگ باقی مانده و سپاهان تیم قدرتمندی است. درست است که فصل قبل ما در همین بازه زمانی با سپاهان بازی کردیم و نتیجه آن بازی هم مساوی شد، اما هدف ما دور کردن سپاهان از قهرمانی نیست. به فکر تیم خودمان هستیم و تلاش می‌کنیم که جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم، ذوب‌آهن نام بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد و همه تلاش ما ارتقای جایگاه ذوب‌آهن است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین