|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نتایج تیمش در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کننده نیست اما به صعود از گروه مطمئن است.

به گزارش ایسنا، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: امروز بازی خیلی حساسی با تیم خوب شهر خودرو داشتیم. کمتر تیمی در لیگ وجود دارد که به خوبی شهر خودرو روی زمین بازی کند. به خاطر شرایط در اواخر مسابقه بازی کمی روی هوا بود ولی واقعا تیم با کیفیتی هستند. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را گرفتیم.

او درباره فریادش در آخر بازی هم توضیح داد: من همین جا از آقای صفایی، کادر داوری و همه کسانی که این صحنه را دیدند معذرت خواهی می‌کنم. یک لحظه عصبی شدم ولی به نظرم آن صحنه پنالتی بود. همین جا قول می‌دهم که دیگر این اتفاق نیفتد.

امیری درباره اینکه گفته می‌شود برخی می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند هم بیان کرد: چه حمایتی؟ هفته قبل به اصفهان رفتیم آن شرایط اتفاق افتاد و نتوانستیم بازی کنیم. این هفته هم بازی کردیم. ما تابع فدراسیون هستیم. فدراسیون هر تصمیمی بگیرد ما باید تبعیت کنیم. ما که نمی‌توانیم بگوییم بازی نمی‌کنیم. کدام بازی ما بوده است که حریف و حدیثی داشته باشد؟ کدام بازی را با داوری یا شرایط خاص بردیم؟ پا روی حق نگذارند و با انصاف نگاه کنند. بازی‌های که ما می‌بریم را زیر سوال نبرند.

او درباره حل شدن مشکلات مالی تیمش هم توضیح داد: گرفتن ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد کمتر از آن چیزی است که بازیکنان باید تا اینجای فصل می‌گرفتند. ولی ما هم درک می کنیم. آقای انصاری‌فرد تمام تلاشش را می‌کند که شرایط باشگاه بهتر شود. امیدوارم که بهتر هم شود. جدا از مسائل مالی ما وظیفه داریم وقتی به زمین می‌رویم با تمام توان بازی کنیم.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا با لغو بازی‌ها موافق است یا خیر اظهار کرد: ما در جایگاهی نیستیم که درباره این قضایا تصمیم بگیریم. اگر فدراسیون و  سازمان لیگ تصمیم بگیرند که بازی برگزار نشود ما هم تابع دستوریم. من در این جایگاه نیستم که بگویم حتما باید بازی ها تعطیل شود. چون من نه سودی می‌برم نه ضرری می‌کنم. من خودم از این شرایط می‌ترسم و سعی می‌کنم مسائل بهداشتی را رعایت کنم.

او درباره گل و پاس گلش در این مسابقه هم بیان کرد: خدا را شکر که تمام زحمات بازیکنان به ثمر نشست. مهم نیست چه کسی گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد. مهم این است که پرسپولیس به آن جایگاهی که همه دوست دارند برسد.

بازیکن پرسپولیس درباره نتایج تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم، گفت: واقعیت این است که نتایج ما امیدوار کننده نیست ولی نیاز به زمان است. من قول می‌دهم که از گروه صعود می‌کنیم و این اتفاق صد درصد میفتد چون هر تیمی فراز و نشیب دارد که در آسیا این اتفاق برای ما افتاد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین