|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۹۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
قرار است در این کارگروه نسبت به اصلاح موارد پیشنهادی و اثرات آن بر هزینه ها گزارشی تهیه و به کمیسیون تلفیق ارائه شود. کمیسیون تلفیق نیز راجع به آنها اظهار نظر و تصمیم گیری می کند و نتیجه طی گزارشی به صحنه علنی مجلس ارائه خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹ با بیان اینکه این کمیسیون اصلاحاتی را در بخش معیشت، یارانه‌ها، مالیات و حقوق‌ها در بودجه اعمال می‌کند گفت که احتمالا گزارش جدید کمیسیون تلفیق یکشنبه آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تصمیم صحن علنی مجلس برای ارجاع بودجه به کمیسیون تلفیق، این کمیسیون پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه)  تشکیل جلسه داد و با لحاظ کردن نقطه نظرات و دیدگاه مخالفینی که در صحن راجع به گزارش کمیسیون اظهار نظر کرده بودند و نقطه‌نظرات اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، مقرر شد موضوعات محوری و اساسی مثل بحث معیشت، یارانه ها، بحث مربوط به مالیات‌ها، حقوق و دستمزد و همچنین مسائل مربوط به مولدسازی دارایی‌های دولت در کارگروهی با حضور اعضای کمیسیون تلفیق، هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دولت، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: قرار است در این کارگروه نسبت به اصلاح موارد پیشنهادی و اثرات آن بر هزینه ها گزارشی تهیه و به کمیسیون تلفیق ارائه شود. کمیسیون تلفیق نیز راجع به آنها اظهار نظر و تصمیم گیری می کند و نتیجه طی گزارشی به صحنه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه این کمیسیون بعدازظهر امروز و همچنین فردا مجددا تشکیل جلسه می‌دهد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تلاش ما این است که تا آخر هفته جاری راجع به موارد مذکور تصمیم گیری و گزارش در کمیسیون تلفیق آماده شود.

یوسف نژاد در پایان  تاکید کرد: احتمالاً یکشنبه آینده این گزارش در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و بر این اساس کلیات بودجه با اعمال این اصلاحات مجددا به رای مجلس گذاشته خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین