|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری چهار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی، گفت: جواب آزمایش دو بیمار منفی بوده اما جواب آزمایش دو بیمار دیگر هنوز آماده نشده است.

دکتر مهران ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بستری افراد با علائم مشکوک به کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل شیوع آنفلوآنزای نوع B قرار داریم، هر بیماری که با علائم آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کند، به نوعی مشکوک به ابتلا به کروناویروس است.

وی با اشاره به تعیین بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان مرجع رسیدگی به کرونا در خوزستان افزود: در صورتی که علائم آنفلوآنزا در بیمار شدید باشد، بیمار به بیمارستان رازی منتقل می‌شود.

ورناصری گفت: البته باید توجه کرد که بیمارستان رازی اهواز تاکنون قرنطینه نشده است. قرنطینه زمانی اعمال می‌شود که موردی از ویروس کرونا تایید شده باشد که در این صورت، محیط بسته می‌شود و اجازه ورود و خروج داده نخواهد شد ولی ما بیمارستان رازی را خالی کرده‌ایم تا در صورتی که موردی از ویروس کرونا گزارش شود، اقدام به قرنطینه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر چهار بیمار در بیمارستان رازی بستری هستند که جواب آزمایش کرونا ویروس دو نفر از این بیماران منفی بوده و بیماری آن‌ها آنفلوآنزای نوع B بوده است اما هنوز جواب آزمایش دو بیمار دیگر آماده نشده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین