|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
مسئولان فوتبال کشور معتقد بودند که ممکن است حق میزبانی باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی تیم ملی به خطر بیفتد و اگر بازی‌ها لغو شود این میزبانی گرفته می‌شود. از طرف دیگر دستور داده شده است که تمامی مسابقات در کلیه سطوح بدون تماشاگر برگزار شود.
مسعود تابش درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان فوتبال استان با مقامات تهران تماس گرفتند و خیلی هم تلاش کردند تا این بازی به تعویق بیفتد اما موافقت نشد. بحث الان این است که AFC در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی تیم ملی تهدید کرده است و عربستان هم منتظر سوءاستفاده از این موضوع است.

وی ادامه داد: مسئولان فوتبال کشور معتقد بودند که ممکن است حق میزبانی باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی تیم ملی به خطر بیفتد و اگر بازی‌ها لغو شود این میزبانی گرفته می‌شود. از طرف دیگر دستور داده شده است که تمامی مسابقات در کلیه سطوح بدون تماشاگر برگزار شود.

مدیرعامل سپاهان خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات ابلاغ شده تمامی بازی‌ها در تمامی رشته‌ها تا زمانی که خطر ویروس کرونا بر طرف نشده است در تمامی سطوح بدون هوادار برگزار می‌شود.

وی درباره دلایل تاخیر تیم سپاهان برای حضور در ورزشگاه بیان کرد: متأسفانه با وجود اینکه توضیح دادیم که تمام تلاش‌مان را برای تعویق مسابقه انجام داده‌ایم و در استانداری تمام مقامات استان تلاش خودشان را در این زمینه انجام داده‌اند اما موافقت نشد، عده‌ای از هواداران ما مانع حرکت اتوبوس تیم شدند؛ این در حالی است که تیم ما موظف شد به ورزشگاه بیاید. ما تلاش‌مان را برای حضور هواداران و یا تعویق بازی انجام دادیم اما اجازه ندادند و این یک بحث کشوری است. ممکن بود که میزبانی باشگاه‌ها در آسیا و همچنین تیم ملی به خطر بیافتد.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره به خطر انداختن سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی بازی‌ها، گفت: ما تمام این مواردی که اشاره کردید را در 2 روز گذشته بیان کردیم. درست است که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما عوامل اجرائی بازی، بازیکنان، مربیان، یگان ویژه، اصحاب رسانه ممکن بود در خطر باشند اما بحث منافع ملی است و دستور صادر شده که برای حفظ منافع ملی باید این بازی‌ها بدون هواداران برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین