|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۹۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اقدام باشگاه سپاهان و عدم حضور این تیم در ورزشگاه انتقاد کرد و گفت: فقط تا ساعت ۱۶:۴۵ منتظر سپاهان می‌مانیم.

 طبق برنامه تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان باید از ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند ولی سپاهانی ها تا ساعت ۱۶:۱۵ حتی وارد ورزشگاه هم نشدند.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از این اقدام سپاهانی ها، گفت: تا الان که تیم حریف نیامده است. طبق قانون فقط ۳۰ دقیقه صبر می کنیم. تیم ما می خواهد برود داخل زمین گرم کند.  این شرایط قابل قبولی نیست.

پیروانی افزود: یک ساعت و نیم قبل از بازی در رختکن بودیم ولی از تیم حریف خبری نیست. یک مقدار عصبی هستم و شرایط صحبت کردنم خوب نیست.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: به ما گفتند ساعت ۱۶:۴۵ سوت بازی زده می شود. اگر قانون هست، برای همه است. اگر قرار بود تیم حریف دیر بیاید به ما هم می گفتند. اصلا می گفتند بازی ساعت ۲۲ یا ۲۴ برگزار می شد.  همه چیز باید طبق روال باشد. چرا باید تیم پرسپولیس زودتر بیاید و در رختکن بنشیند؟ آقایان مسئول برگزاری می گویند نیم ساعت باید صبر کنیم. آیا ساعت ۱۶:۴۵ سوت می زنند که تیم ما الان دارد گرم می کند؟ ما  فقط نیم ساعت صبر می کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سئوال که دلیل عدم حضور سپاهان در ورزشگاه چیست؟ گفت: اگر شما می دانید ما هم می دانیم.  این در فوتبال باب می شود. ما هم دو روز دیگر در تهران بازی داریم. این بهانه است.

وی اظهار کرد: الان در کشورمان بیماری آمده است. بیماری را کسی که نیاورده است. این برای سلامت حال تماشاگران خوب نیست. در جلسه هماهنگی دعوا می کردم سهمیه ۶ هزارنفری ما بشود ۷ هزار نفر. ما خودمان از حضور تماشاگران استقبال می کنیم ولی الان شرایط اینطور است.

پیروانی در پاسخ به این سئوال که آیا با مسئولان سپاهان در تماس هستید؟ گفت: وظیفه من نیست که در تماس باشم. وظیفه ام این است پرسپولیس را یک ساعت و نیم قبل از بازی بیاورم داخل رختکن. چرا باید تیم ما بلاتکلیف در رختکن باشد. ما پرسپولیس هستیم. تیم لیگ پنجم که نیستیم؟ من هم باید جوابگو باشم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین