|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۲۹۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
ایتالیا برای مقابله با شیوع گسترده کروناویروس جدید در اروپا اقدامات فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، با افزایش شمار افراد آلوده به کروناویروس در ایتالیا و تایید ۷۹ مورد ابتلا، نخست وزیر این کشور اقدامات فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته است. همچنین دو نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس اقدامات جدید، چندین منطقه در این کشور به حالت قرنطینه درآمدند. از ۵۰ هزار نفر از ساکنان روستاهای دو منطقه شمالی ایتالیا درخواست شده تا از خانه‌های خود خارج نشوند.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، همچنین طبق اعلام مقامات ایتالیا ورود به مناطق شیوع کروناویروس و خروج از آن‌ها ممنوع است مگراینکه مجوز لازم ارائه شود. علاوه بر این، فعالیت‌های ورزشی و برگزاری کلاس‌های درس در این مناطق به حالت تعلیق درآمده است.

همچنین شبکه خبری CNN در گزارشی نوشت: در پی تشدید موارد ابتلا به کروناویروس در کره جنوبی، بالاترین سطح هشدار نیز در این کشور اعلام شد.

رئیس جمهوری کره جنوبی در گفتگویی تلویزیونی گفت: به دنبال افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در سراسر کشور بالاترین سطح هشدار اعلام می‌شود. براین اساس ضرورت دارد که افراد آلوده به کروناویروس در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی شوند تا از گسترش هرچه بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

در کره جنوبی حدود ۶۰۲ مورد ابتلا به کروناویروس گزارش شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین