|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مدیرعامل باشگاه سپاهان خواستار به تعویق افتادن دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس شد.

به گزارش ایسنا، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برگزاری بازی سپاهان- پرسپولیس بدون تماشاگر، به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس جدید اظهار کرد: حساسیت الان زیاد است و اگر بازی بدون تماشاگر باشد حق میزبانی ما منتفی می شود. خواهش ما این است که این بازی به تعویق بیفتد و خواهان برگزاری مسابقه با هوادار نیستیم. البته هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده است.

او ادامه داد: بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا و به خاطر سلامتی مردم به تعویق افتاد. درخواست ما این است که این بازی هم به تعویق بیفتد. به هیچ وجه نمی خواهیم سلامتی مردم به خطر بیفتد.

تابش که با برنامه "ورزشگاه" صحبت می کرد در پاسخ به این پرسش که اگر فشردگی مسابقات اجازه تعویق بازی را ندهد چه اتفاقی میفتد هم اظهار کرد: به هر حال می توانند یک شرایطی فراهم کنند. در همین بازی فردا حتی بدون تماشاگر 50 نفر از تیم ما و 50 نفر از تیم حریف و عوامل مسابقه حضور دارند. این ها هم انسان هستند. ما خواهان تعویق مسابقه هستیم. ما حاضریم حتی چهار روز یک بار بازی کنیم اما بازی فردا به تعویق بیفتد. باز هم تاکید می کنم سلامتی مردم در اولویت اول است و حاضر به خطر افتادن سلامتی مردم نیستیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین