|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
از مجموع ۳۱ هزار و ۳۵۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر، ۳۰ هزار و ۸۶۶ نفر در این انتخابات شرکت کرده اند که میزان مشارکت در حدود ۹۸ درصد بوده است.
فرماندار نطنز گفت: رحمت الله فیروزی پور بادی به عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نطنز و بخش قمصر انتخاب شد.

رمضانعلی فردوسی بادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: رحمت الله فیروزی پور بادی با کسب حداکثر آرای اخذ شده، به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر انتخاب شد.

وی افزود: از مجموع ۳۱ هزار و ۳۵۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر، ۳۰ هزار و ۸۶۶ نفر در این انتخابات شرکت کرده اند که میزان مشارکت در حدود ۹۸ درصد بوده است.

فرماندار نطنز گفت: به این ترتیب رحمت الله فیروزی پور بادی با کسب ۱۱ هزار و ۲۵۱ رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر انتخاب شد و سپس محمد گیوه چیان با ۸ هزار و ۴۴۱ رای، ابوالفضل کلثومی با ۵ هزار و ۷۳۴ رای، شمسی سعیدی قمصری با یک هزار و ۹۱۴ رای و یاسر سعیدی با ۷۵۷ در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: باقیمانده آرا نیز متعلق به تعداد دیگری از کاندیداها بوده است که در حال حاضر در آمار قید نشده ولی به زودی در رسانه ها درج خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین