|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
هنرمندانی چون ناصر عبداللهی، فرهاد و... در اوج از این دنیا خداحافظی کردند و با اینکه ازدست‌دادن مرتضی پاشایی بسیار سخت است اما او نیز در اوج این دنیا را ترک کرد.
حمید حامی . خواننده پاپ در روزنامه شرق نوشت:

آخرین دیدار مرتضی پاشایی در جشن «موسیقی ما» اتفاق افتاد؛ زمانی که او روی صحنه اجرا می‌کرد و من از شنیدن صدایش لذت می‌بردم. ازدست‌دادن او، ازدست‌دادن هنرمندی است که قصد داشت به فرهنگ این کشور خدمت کند و این اتفاق، سخت و غیرقابل‌تحمل است. آرزوی هرکسی ماندگاری است و یقین دارم او تا همیشه در قلب هنرمندان و مردم ماندگار خواهد شد. متاسفم که مرتضی پاشایی را از دست ‌دادیم و در صفحه شخصی خودم هم نوشتم که من در این ‌مدت جز دعا کاری از دستم برنمی‌آمد و سعی کردم در خلوتم برای سلامتی او دعا کنم. اما حقیقتا ازدست‌دادن او اتفاق دردناکی است.

متاسفانه در این‌ مدت همکاری‌ای با او نداشتم. اما همیشه از شنیدن صدایش لذت می‌بردم و هربار که آلبومی منتشر می‌کرد مردم از آن بسیار خوب استقبال می‌کردند و در مدت حضورش در عرصه موسیقی پیشرفت قابل‌توجهی داشت.
هنرمندانی چون ناصر عبداللهی، فرهاد و... در اوج از این دنیا خداحافظی کردند و با اینکه ازدست‌دادن مرتضی پاشایی بسیار سخت است اما او نیز در اوج این دنیا را ترک کرد. آرزوی قلبی من هم این است که در اوج از این دنیا خداحافظی کنم و این آرزوی هر هنرمندی است و یقین دارم ماندگاری متافیزیکی مرتضی پاشایی بیشتر خواهد بود و اسم او تا همیشه در فرهنگ کشور ماندگار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین