|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کارشناس هواشناسی گیلان از ورود سامانه جدید بارشی به گیلان خبر داد و گفت: آسمان گیلان در روز پنجشنبه ابری است و در جلگه بارندگی و در ارتفاعات برف داریم.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی امروز غالبا جوی پایدار بر استان گیلان حاکم بود، اظهار کرد: بیشینه دمای مرکز استان به ۱۰ درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته ۶ درجه افزایش داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری است، افزود: افزایش ابر و مه آلودگی در برخی از نقاط استان اتفاق افتاده است، اما پدیده هواشناسی خاص نداریم.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به عبور جریانات نسبتا پایدار از منطقه طی فردا، گفت: انتظار داریم آسمان چهارشنبه نیمه ابری باشد و گاهی افزایش ابر داشته باشیم. مه صبگاحی و افزایش نسبی دما در طول روز از دیگر پدیده های مورد انتظار است.

غلامی از ورود سامانه جدید بارشی به گیلان خبر داد و یادآور شد: این سامانه ناپایدار از اواخر وقت فردا منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و کاهش دما و وزش شدید باد به ویژه در سواحل پیش بینی می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه بارشی مذکور، خاطرنشان کرد: آسمان گیلان در روز پنجشنبه ابری است و در جلگه بارندگی و در ارتفاعات برف داریم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین