|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جشن بزرگ روز زن در شهرستان اسلامشهر گفت: مردم در ۴۱ سال گذشته با تمام سختی‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

معصومه ابتکار در سخنانی در این مراسم که بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان و ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بانویی است که پس از گذشت هزار و چهارصد سال همچنان الگوی بی بدیل دختران و زنان ماست.

وی با بیان اینکه باید ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) برای مردم گفته شود تا این بزرگوار برای مردم بیشتر شناخته شود ، افزود: در سوره کوثر از ایشان به عنوان خیر کثیر نام برده شده است. شخصیت کم نظیری که به دور از تشریفات به کمال انسانیت دست یافت.

ابتکار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن قصد دارد از مشکلات برای ناامیدی مردم از نظام اسلامی استفاده کند. البته مردم با حضور پر شور در پای صندوقهای رای آنها را شکست می‌دهند.

وی با بیان اینکه نباید از فرصت اثرگذاری مردم در ساختن آینده کشور که به واسطه خون پاک شهدا فراهم شده بسادگی عبور کنیم افزود: بسیاری از ملت‌ها هنوز هم حق انتخاب برای آینده‌شان را ندارند و این دستاورد بزرگی است که پس از انقلاب اسلامی مردم ایران در اختیار دارند.

ابتکار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه اظهار داشت: باید کسی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که قدرت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشد و نسبت به مسائل بی تفاوت نباشد.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه انتخاب نامزد اصلح توسط مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: مردم باید با هوشیاری نامزد شایسته را انتخاب کنند و به او رای دهند.

ابتکار در ادامه با اشاره به حضور موفق زنان در عرصه‌های مختلف گفت: زنان و بانوان ما امروز با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها با افتخار تمام در صحنه‌های کارآفرینی و اقتصادی جامعه دوشادوش مردان در تلاش هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: امیدوارم همانطور که در ابعاد و عرصه های مختلف در دولت دوازدهم با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در راستای آبادانی شهرستان اسلامشهر فعالیت کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین