کد خبر: ۲۸۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق 1200 فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را همچنان با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش ايكو پرس ، عبدالرضا خواجه‌ای  معاون بازاريابي و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو همواره به منظور بهینه‌سازی و افزایش بازدهی فروشگاه‌های مجاز و اطمینان مشتریان از استاندارد بودن قطعات و لوازم یدکی ارائه شده، نظارت و بازرسی مراکز خدماتی خود را در دستور کار دارد و از ابتدای سال تا کنون 75 فروشگاه خود را به دلیل تخلف یا بازدهی پایین لغو امتيازکرده است.

وي  افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است.

معاون بازاريابي و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان جدید نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خواجه‌ای ،  به مشتریان اطمینان داد: با توجه به اهمیت بالای مشتریان در زنجیره ارزش ایران‌خودرو و به منظور حفظ و ارتقای کیفیت خدمات، در صورت مشاهده عملکرد ضعیف در ارائه خدمات توسط نمایندگی‌ها، تخلف در فروشِ فروشگاه‌ها و یا محرز شدن هر گونه قانون‌شکنی، امتیاز آن‌ها لغو و مطابق قوانین با ایشان برخورد خواهد شد.

وی در پایان به دارندگان محصولات ایران‌خودر توصیه کرد که در زمان خرید قطعات و لوازم یدکی از فروشگاه‌های این شرکت به بسته‌بندی ایساکویی و هولوگرام آن توجه کرده و با ارسال کد 16 رقمی مندرج بر روی برچسب قطعه به شماره 300031 و یا با نصب اپلیکیشین ایساکو، از اصالت کالا و قیمت آن اطمینان حاصل کنند.  همچنين در صورت مشاهده  مغایرت در قیمت و اصالت قطعه و یا عدم ارائه فاکتور سیستمی توسط فروشنده، مشتریان می‌توانند مراتب را به مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره 096440 اطلاع دهند.

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین