|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مدافع بزرگ سابق سلسائو پیش‌بینی کرد الکساندر آرنولد روزی صاحب توپ طلای فوتبال جهان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، مارکوس کافو برنده دو جام جهانی فوتبال که قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز در کارنامه دارد، به تمجید از هم پست خود در فوتبال پرداخت و الکساندرآرنولد را یکی از بهترین بازیکنان جهان دانست.

کافو با تمجید از آرنولد گفت: قطعا بدون هیچ شکی الکساندر آرنولد یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او همان کیفیت و فوتبالی را ارائه می‌دهد که من می‌دادم. آرنولد دارای پتانسیل بزرگی است. او قوی و ماهر است و به خوبی بازی را پیش می‌برد و بازیکنی است که لیورپول گل‌های خود را روی حرکات او برنامه‌ریزی می‌کند. بنابراین بله! من هنگام بازی می‌توانم شباهت‌های زیادی بین او و خودم ببینم. او به طریقی بازی می‌کند که غریزه برزیلی را در بازی خود نشان می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به این بازیکن دارد اضافه کرد: توصیه من برای او ساده است: فقط کاری را که در چند سال گذشته انجام داده‌ای را تکرار کن. الکساندر آرنولد نباید شیوه بازی خود را تغییر دهد. حتی اگر اشتباه کند، باید آنچه انجام می‌دهد ادامه دهد. من فکر می‌کنم او آنچه برای برنده شدن جایزه توپ طلا نیاز دارد در بازی خود دارد و به زودی به این مهم دست خواهد یافت. باید این الگو را تغییر داد که فقط گلزنان و مهاجمان توپ طلا می‌گیرند.  مردم باید ببینند که مدافعان به همان اندازه مهاجمان مهم هستند.

لیورپول خود را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند و این هفته باید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی به دیدار اتلتیکومادرید برود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین