|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
اگر قرار باشد با شرکت‌های خارجی نیز مراوداتی صورت بگیرد شرکت‌هایی که در این شرایط در ایران مانده‌اند در اولویت خواهند بود و کسانی که ایران را ترک کرده‌اند بازاری را از دست داده‌اند که به راحتی نخواهند توانست دوباره آن را به دست آورند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم برخی از شرکت‌های کره جنوبی برای ترک بازار ایران گفت: شرکت‌هایی که ایران را ترک کرده‌اند بازاری را از دست داده‌اند که به راحتی نخواهند توانست دوباره آن را به دست آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سید عباس عراقچی با اشاره به سیاست‌ فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران گفت: این سیاست در اوج خود قرار دارد و طبیعی است کسانی که با این سیاست آمریکا همراهی می‌کنند و ملت ایران را در این شرایط بسیار سخت و تحت فشار، تنها می‌گذارند حساب خود را برای آینده مشخص می‌کنند و ملت ایران این رفتارها را فراموش نمی‌کند.

وی تاکید کرد: کمپانی‌ها و شرکت‌هایی که در این شرایط ایران را ترک می‌کنند در آینده اقتصادی ایران در اولویت قرار نخواهند گرفت و همواره اولویت با کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی است.

این دیپلمات ارشد کشورمان در همین چارچوب ادامه داد: اگر قرار باشد با شرکت‌های خارجی نیز مراوداتی صورت بگیرد شرکت‌هایی که در این شرایط در ایران مانده‌اند در اولویت خواهند بود و کسانی که ایران را ترک کرده‌اند بازاری را از دست داده‌اند که به راحتی نخواهند توانست دوباره آن را به دست آورند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین