|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
در تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های دوچرخه‌سواری آسیا کشور ایران و تیم پتروشیمی تبریز با اقتدار کامل صدرنشینی را همچنان برای خود حفظ کردند.
در تازه‌ترین اعلام ماهیانه رده‌بندی ورزشکاران، باشگاه‌ها و کشورها، تیم ملی ایران و باشگاه پتروشیمی تبریز با اقتدار کامل همچنان صدرنشین قاره کهن هستند. در این رده‌بندی ایران با 1068 امتیاز در صدر ایستاده است. تیم قزاقستان با 631 امتیاز  در رده بعدی قرار دارد و هنگ‌کنگ با 584 عنوان سوم را در اختیار دارد.

در رده‌‍بندی برترین باشگاه‌های آسیا نیز تیم پتروشیمی تبریز با 813 امتیاز در صدر قرار دارد. باشگاه نیپو ژاپن با 586 امتیاز و تیم باشگاهی آستانا با 425 امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند، همچنین در این رده‌بندی تیم کنتیننتال آینده در رده دوازدهم قرار گفت.

اما در رده‌بندی برترین ورزشکاران آسیا دیوید آردوندو کلمبیایی، رکابزن تیم نیپو ژاپن با 343 امتیاز در صدر ایستاده است. قادر میزبانی با 276 امتیاز و دو پله صعود در مکان دوم قرار دارد و صمد پورسیدی هم با 269 امتیاز رده سوم را از آن خود کرده است. در این رده‌بندی امیر کلاه‌دوز در رده دوازدهم و علی خادمی در رده هجدهم قرار گرفتند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین