|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
امیر سرتیپ دوم نوری فرمانده گروه یازده توپخانه نیروی زمینی ارتش در مراغه از اعزام ۵ دستگاه ماشین کرایس سنگین برای کمک رسانی به مناطق برف گیر چاراویماق و هشترود که قابلیت عبور در شرایط سخت برفی و یخبندان دارند خبر داد و افزود: این تجهیزات برای امداد رسانی تا ۴ روز در آن منطقه حضور خواهند داشت.
نیروهای ویژه گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش ۸۰ خودرو را که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند را نجات دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، با رسیدن نیرو‌های ویژه گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش، ۸۰ خودرو به همراه مسافرانشان  که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند نجات یافتند.

امیر سرتیپ دوم نوری فرمانده گروه یازده توپخانه نیروی زمینی ارتش در مراغه از  اعزام ۵ دستگاه ماشین کرایس سنگین برای کمک رسانی به مناطق برف گیر چاراویماق و هشترود که قابلیت عبور در شرایط سخت برفی و یخبندان دارند خبر داد و افزود: این تجهیزات برای امداد رسانی تا ۴ روز در آن منطقه حضور خواهند داشت.

امیر سرتیپ دوم نوری گفت: برای ساکنان روستاهایی هم که راهشان بر اثر کولاک مسدود شده با دو دستگاه خودروی ویژه ارتش کالا‌های مورد نیاز از جمله آذوقه و غذای کنسرو ارسال شده است.

او افزود: به فرماندار چاراویماق و هشترود اعلام کردیم خودرو‌های امدادی وتجهیزات این گروه ارتش آماده رساندن کمک‌های فرمانداری و هلال احمر به روستا‌های این منطقه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین