|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۸۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
در نامه رئیس‌جمهور ارمنستان خطاب به رهبر معظم ایران آمده است: باور دارم که احترام گذاشتن به مذهب و فرهنگ یکدیگر به موازات گفتگوهای سیاسی، به استقرار صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند.
رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان با ارسال پیام‌هایی برای رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور اسلامی ایران، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و برای دولت و مردم ایران، آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش ایسنا، نیکول پاشینیان در پیام خود به حسن روحانی از وی برای سفر به ارمنستان نیز دعوت کرده است.

در پیام تبریک نخست‌وزیر ارمنستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و مردم دوست ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. اطمینان دارم که جمهوری اسلامی ایران با موفقیت و دستاوردهای بیشتر، حرکت خود را در مسیر توسعه ادامه خواهد داد. روابط دوستانه دو ملت ارمنی و ایرانی که ریشه در اعماق تاریخ دارد و بر پایه دوستی ناگسستنی و احترام متقابل بنا شده، شاهدی بر گسترش همکاری‌های دوجانبه متداوم است. ارمنستان علاقه‌مند به پیش بردن یک برنامه جامع دوجانبه با کشور دوست و برادر ایران بر پایه منافع، رفاه و پیشرفت مردم دو کشور است. برای حضرتعالی سلامتی و طول عمر و برای مردم دوست ایران، صلح و توسعه آرزو دارم.

در پیام تبریک نخست‌وزیر ارمنستان به رئیس‌جمهور ایران نیز آمده است: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و مردم دوست ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. دوستی چند صد ساله و سنت‌های تاریخی مشترک بین دو ملت پایه محکمی برای تداوم، تعمق و پیشرفت روابط بی‌وقفه مابین ارمنستان و ایران است. اطمینان دارم که اجرای کامل توافق‌نامه‌های امضا شده در طول سفر من به ایران و همچنین برنامه‌های مشترک موجود، موجب گسترش روابط دوجانبه به نفع هر دو ملت خواهد شد.

فرصت را مغتنم شمرده و از جنابعالی دعوت می‌کنم تا در وقتی که برایتان مناسب است به ارمنستان سفر نمایید. برای جنابعالی سلامتی و موفقیت و برای مردم دوست ایران سعادت و آرامش آرزو دارم.

رئیس‌جمهور ارمنستان نیز با ارسال نامه‌های جداگانه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور ایران، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

در نامه رئیس‌جمهور ارمنستان خطاب به رهبر معظم ایران آمده است: باور دارم که احترام گذاشتن به مذهب و فرهنگ یکدیگر به موازات گفتگوهای سیاسی، به استقرار صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند.

رئیس‌جمهور ارمنستان همچنین با تحسین همکاری‌های رو به رشد ارمنستان با ایران در حوزه‌های مختلف، برای رهبر معظم سلامتی و موفقیت و برای مردم خوب ایران صلح و رفاه آرزو نمود.

در نامه رئیس‌جمهور ارمنستان خطاب به رئیس‌جمهور نیز آمده است: همکاری نزدیک سیاسی و اقتصادی میان ارمنستان و ایران به لطف روابط سنتی دوستانه دو کشور تا به امروز ادامه دارد. یقین دارم که روابط ارمنستان و ایران به طور پیوسته تقویت و توسعه خواهد یافت. امروزه که جهان با چالش‌های مختلف مواجه است، حفظ و توسعه روابط باثبات و متقابلاً سودمند میان ارمنستان و ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین