|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
کد خبر: ۲۸۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
فردا چهارشنبه علاوه برافت محسوس دما در نیمه شرق کشور، در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان انتظار بارش‌های پراکنده و وزش بادشدید و گردو غبار وجود دارد که به تدریج از بعداز ظهر چهارشنبه از ناپایداری هوا در این مناطق کاسته خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز افزایش میزان بارش برف در استان های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، جنوب کرمان و شرق استان هرمزگان پیش بینی شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» افزود: فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه دارد که بیشتر به صورت بارش برف و وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی به صورت رگباری همراه با رعد و برق خواهد بود.

گودرزی گفت: برای استان های مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و شمال خوزستان بارش های پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا چهارشنبه علاوه برافت محسوس دما در نیمه شرق کشور، در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان انتظار بارش‌های پراکنده و وزش بادشدید و گردو غبار وجود دارد که به تدریج از بعداز ظهر چهارشنبه از ناپایداری هوا در این مناطق کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: برای پنج شنبه و جمعه هوای اکثر مناطق کشور آرام همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین