|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر هیچ آلتر‌ناتیوی برای امیر قلعه‌نویی نداریم.
امیر عرب در مورد وضعیت استقلال و عدم نتیجه‌گیری‌ این تیم در هفته‌های اخیر گفت: این روزها مشکلات مالی داریم که بهرام افشار‌زاده در تلاش است این مسئله را حل کند. سوای از مصدومیت بازیکنان، جاسم کرار هم قبل از دربی محروم شده است. 

در این چند سالی که در استقلال حضور دارم در هیچ کدام از مسابقات دربی نتوانستیم با تمام قوا و نفرات‌مان در میدان حاضر شویم. محمد قاضی هم به احتمال زیاد در این بازی نمی‌تواند به میدان برود و باید ببینیم که چه چیزی اتفاق می‌افتد.

وی در مورد اینکه گفته می شود اگر استقلال در دربی شکست بخورد امیر قلعه‌نویی از سمت خود برکنار می‌شود عنوان کرد: یک زمان آلتر‌ناتیو‌های خوبی برای یک باشگاه وجود دارد تا اگر در مقطعی مشکلی به وجود آمد از آنها استفاده کنیم اما با جرات اعلام می‌کنم قویتر از امیر قلعه‌نویی در ایران نداریم.

 شاید بگویند چون ارتباط نزدیکی با قلعه‌نویی دارم این حرف را می‌زنم اما شما یقین بدانید اگر فردی قوی‌تر از قلعه‌نویی بود اکنون سرمربی استقلال بود. استقلال در حال حاضر وضعیت بدی ندارد هرچند ما در رده چهارم، پنجم هستیم اما فاصله ما تا صدر جدول 4 امتیاز است.

مشاور مدیرعامل استقلال و بازرس ویژه این باشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در باشگاه‌های بزرگ دنیا هم گاهی تیم‌ها در روند نتیجه‌گیری دچار مشکل می‌شوند ما در این مدت بدشانس هم بودیم. در بازی مقابل صبا عملکرد خوبی داشتیم و یک گل اتفاقی دریافت کردیم البته محسن فروزان دروازه‌بان خوبی است.

 در بازی با تراکتور‌سازی اگر کسی بخواهد عادلانه صحبت کند ما برنده بازی بودیم حالا مسائل حاشیه‌ای به کنار که قرار بود این مسابقه بدون حضور هواداران باشد که نامه آن گم شد. استقلال بد بازی نمی‌کند اما همیشه با این بدشانسی روبرو بودیم که هیج وقت 11 بازیکن اصلی و ترکیب ثابت تیم‌مان را در اختیار نداشتیم. به شما قول می‌دهم که استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جاسم کرار برای حضور در جام خلیج فارس به عمد سه اخطاره شده تا در دربی بازی نکند اظهار داشت: دو شب پیش با امیر قلعه‌نویی دیدار داشتم او این اعتقاد را ندارد. در صحنه‌ای که او کارت زرد گرفت داور باید به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد.

 سه اخطاره شدن کرار باعث ناراحتی ما نشده است بلکه صحبت‌هایی که او در مورد میرشاد ماجدی انجام داد ما را نگران کرد. البته باید یک هافبک جایگزین برای کرار داشته باشیم. در هر باشگاهی باید نیمکت تیم قوی باشد.

 اکنون علیرضا رمضانی که پدیده باشگاه بود مصدوم شده و تا 8 - 9 ماه از میادین دور است. امیدواریم کرار به ترکیب تیم بازگردد اما اگر باز هم نگردد فوتبال یک بازی 11 نفره است که با نبود یک بازیکن تیم دچار مشکل نمی‌شود.

وی در مورد وضعیت مهدی کریمیان که گفته می‌شود کارت پایان خدمت او دچار مشکل شده است اظهار داشت: من در جریان این مسئله نیستم اما اگر این بازیکن نتواند بازی کند احتمالا مشکلی داشته که باید حل شود.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین