|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وجود چهره خشن فقر و بیکاری در کنار تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه پذیرفتنی نیست و تقاضای مردم عسلویه برای اشتغال به حق است.

محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح طرح های دهه فجر در عسلویه اظهار کرد: هیچ منطقی بیکاری و فقر را در کنار این تاسیسات عظیم نمی پذیرد.

وی بیان کرد: بعد از تامین حداقل های مورد نیاز مردم در این منطقه بابد توانمندسازی ایشان در دستور کار قرار گیرد و صنایع نفت و گاز به ویژه پتروشیمی جم متعلق به وزارت تعاون باید در راه اندازی مراکز فنی و حرفه ای در منطقه اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: استخدام های خارج از فراخوان و استفاده از نیروهای غیربومی در فراخوان های استخدام را ممنوع کردیم و در این آگهی ها اولویت با نیروهای شایسته بومی خواهد بود.

وزیر کار با اشاره به رویداد مهم انتخابات گفت: یکپارچگی ملی ایران بهترین راه حل مقابله با مشکلات در برابر فشارهای نظام استکبار بوده و متفرق کردن مردم یکپارچگی کشور را از بین می برد و این خیانت آشکاری به ملت ایران است.

شریعتمداری افزود: مظهر یکپارچگی کشور انتخابات است که می تواند موجب اتحاد و انسجام ملت شود، انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم رمز پیروزی ملت ایران است.

وی تاکید کرد: هر چه راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه تر باشد دشمن به لرزه افتاده و از ضربه زدن به کشور ناامید می شود.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با اخلاص عمل میکرد و اخلاص در عمل مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان بوشهر از ۴۰ به ۴۴ درصد و نرخ بیکاری هم از ۱۰.۵ درصد به ۹.۴ رسیده است.

محمد شریعتمداری از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۱۶ هزار روستایی تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور به ۱۶ هزار روستایی تحت پوشش مبلغ ۳ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می کند، ضمن اینکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز تحت پوشش صندوق توسعه بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته اند.

وی افزود: در شرایط سخت مالی کشور بیش از ۲۰ هزار پروژه عمرانی با بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان در شهرهای مختلف کشور در دهه فجر افتتاح می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین