کد خبر: ۲۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
    مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که انتقاد درست و به جا می تواند عامل پیشرفت هر سازمانی باشد، گفت: نباید اجازه بدهیم انتقادهای نا به جا و اظهارات غیرواقعی، بانک ملی ایران را به عنوان یک سرمایه ملی و عمومی تخریب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در دومین نشست صمیمی با همکاران صاحب نظر، منتقد و فعال در فضای مجازی با تأکید بر این که شنیدن بی واسطه نظرات، انتقادها و پیشنهادها، راهکاری درست برای پی بردن به ایده ها و روش های اصلاح سازمانی است، ادامه داد: فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به خوبی این امکان را فراهم کرده اند که کارکنان و مشتریان در اسرع وقت پیام خود را به مدیران سازمان منتقل کنند.

وی با اشاره به این که اداره کردن سازمانی به بزرگی بانک ملی ایران با مسائل و چالش های متعددی رو به روست، خاطرنشان کرد: ما در اداره کردن بانک از همه تفکرات و ایده ها بدون توجه به جنسیت، قومیت و یا مذهب بهره می گیریم.

حسین زاده با بیان این که همه کشور، عظمت و ابهت بانک ملی ایران را پذیرفته اند، ادامه داد: مشتری، نخستین دارایی ماست و نباید اجازه دهیم هیچ اتفاقی، رابطه بانک و مشتری را تحت تأثیر قرار دهد.

او به راه اندازی طرح ها و خدمات جدید در بانک ملی ایران اشاره کرد و با بیان این که بام، بله، نشان پرداخت و... محصولاتی نوآورانه برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان اند، اظهار کرد: کارکنان بانک ها در هر شرایطی سر کار خود حاضر می شوند و اجازه نمی دهند روند خدمت رسانی به مردم متوقف شود.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که همه کارکنان بانک، مدیران آن هستند، گفت: خوشبختانه ایده های ناب و فراوانی از سوی همکاران مطرح شده که هر کدام به فراخور بررسی و در صورت لزوم عملیاتی خواهد شد.

مسعود خاتونی با اشاره به این که استراتژی بانک، مدون شده و با قدرت در حال عملیاتی شدن است، ادامه داد: نباید عیب جویی به یک رویه تبدیل شود، بلکه باید نقاط قوت سازمان بیش از پیش تقویت شده و نقاط ضعف نیز در اسرع وقت برطرف شود.

معاون منابع انسانی بانک نیز در این جمع با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی و نقش آن در توسعه سازمان، گفت: منفی نگری و فرسودگی شغلی، پدیده ای است که در هر سازمانی امکان بروز و ظهور دارد و البته مدیران سازمان باید به فکر راهکاری برای رفع آن باشند، اما این مسائل نباید در کارایی و اثربخشی سازمان اثر منفی بگذارد.

حبیب الله رشید ارده با بیان این که انتقاد باید سازنده و همراه با پیشنهاد باشد، خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای سازمان در کنار جذب سرمایه انسانی تازه نفس می تواند آن را به روز نگه داشته و مزیت رقابتی در مقایسه با سایرین ایجاد کند.

در این نشست که با حضور جمعی از رؤسا، معاونان ادارات کل، کارشناسان و تعدادی از کارکنان فعال در حوزه فضای مجازی برگزار شد، حاضران به صورت تریبون آزاد، انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه های خود درباره مسائل جاری بانک را بیان کرده و مدیرعامل، عضو هیأت مدیره و معاون منابع انسانی بانک در پانل های جداگانه به آنها پاسخ دادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین