|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
کد خبر: ۲۸۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
فرمانده سابق سپاه تمام ویژگی برجسته جمهوری اسلامی را چیزی جز ایستادگی و مقاومت مردمی ندانست و خاطرنشان کرد: این ایستادگی هم متاثر از حیات معنوی جامعه ماست که سرمنشا آن خون شهدا است.
قرارگاه قرارگاه بقیه‌الله الاعظم گفت: تمام مردم منطقه بخوبی دریافته‌اند که موفق ترین الگو برای پیشرفت و سعادت ملت‌ها مقاومت و ایستادگی در مقابل سلطه استکبار جهانی است.

سرلشکر جعفری فرمانده قرارگاه قرارگاه بقیه‌الله الاعظم در آیین نکوداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه شاهد از اثر معجزه گونه ایستادگی عمومی ملت ایران‌ بخصوص در دفاع مقدس و پس از آن در مقابل اسرائیل، آمریکا و مبارزه با داعش را مولفه قدرت جمهوری اسلامی یاد کرد.

فرمانده سابق سپاه تمام ویژگی برجسته جمهوری اسلامی را چیزی جز ایستادگی و مقاومت مردمی ندانست و خاطرنشان کرد: این ایستادگی هم متاثر از حیات معنوی جامعه ماست که سرمنشا آن خون شهدا است.

وی در ادامه افزود: همین اتفاق اخیر و حماسه مردم ایران در تشیع پیکر سپهبد سلیمانی و مطالبه عمومی آن‌ها برای انتقام از آمریکا از جمله نشانه‌های پیشرو ما است.

سرلشکر جعفری با اشاره به تحولات ده سال اخیر در منطقه خاطر نشان کرد: تمام مردم منطقه به خوبی دریافته‌اند که موفق ترین الگو برای پیشرفت و سعادت ملت‌ها مقاومت و ایستادگی در مقابل سلطه استکبار جهانی است.

مسئول قرارگاه قرب بقیه الله با یادآوری انهدام پهباد آمریکایی در خلیج فارس و توقیف کشتی انگلیسی، ترس آمریکا از واکنش و اقدام تلافی‌جویانه را نشانه تثبیت قدرت جمهوری اسلامی در منطقه دانست.

وی شهادت شهید سلیمانی به دست ترامپ جنایتکار و آمریکا را تثبیت تنفر از آمریکا در دل ملت‌ها دانست و افزود: اگر می خواهیم قدم کوچکی در مسیر شهدا برداریم باید در هر پست و تخصص و فعالیتی هستیم کمک کنیم به پیمودن این مسیر و تثبیت معارف انقلاب در قلب‌ها

وی در بخش دیگری از سخنرانی‌خود در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد در تبیین بیانیه گام دوم مردمی شدن و استفاده از توان مردم در حل مشکلات و بحران ها در چهل سال دوم را اساسی دانست.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین