کد خبر: ۲۸۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
ارتش سوریه به منظور دور نگه داشتن این مناطق از جنگ آماده مصالحه با اهالی آن است. دولت سوریه هیچ تمایلی به آواره شدن شهروندانش ندارد و هدف آن آزادسازی خاک سوریه از لوث گروه‌های تروریستی است.
عضو کمیته آشتی در سوریه اعلام کرد، اهالی شهرک‌ها و روستاهای حومه جنوبی ادلب با ارسال درخواست‌هایی، خواستار ورود ارتش به این مناطق شده‌اند.

به گزارش ایسنا، عمر رحمون، عضو کمیته آشتی در سوریه در گفت‌وگو با روزنامه الوطن اعلام کرد: ساکنان منطقه جاده "سراقب ـ أریحا ـ جسر الشغور" و شهرک‌های "جبل الزاویه" و "جبل شحشبو" خواستار ورود ارتش سوریه به این مناطق شده‌ و برای همکاری با نیروهای دولتی سوریه علیه تروریست‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: ارتش سوریه به منظور دور نگه داشتن این مناطق از جنگ آماده مصالحه با اهالی آن است. دولت سوریه هیچ تمایلی به آواره شدن شهروندانش ندارد و هدف آن آزادسازی خاک سوریه از لوث گروه‌های تروریستی است.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرده است نیروهای ارتشی حاضر در استان‌های ادلب و حلب همچنان به پیشروی‌ها و به عملیات علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهند و طی چند روز اخیر حدود ۶۰۰ کیلومتر مربع از خاک سوریه را از چنگال تروریست‌ها آزاد کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین