|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

بانک ملی ایران در سال های اخیر و با اوج گرفتن بحران های اقتصادی همواره سعی کرده است در کنار بخش تولید و کارخانه ها و تولید کنندگان ایرانی قرار بگیرد. در همین راستا نیز با دادن وام های مناسب سعی کرده همراه بخش صنعت و تولید داخلی باشد.

از سویی با توجه به تحریم ها و مشکلات ارزی تولیدکنندگان، بانک ملی ایران تلاش کرده تا با صدور حواله های ارزی و بهره مندی از شبکه گسترده شعب ارزی خود در خارج از کشور، یاری رسان تولیدکنندگان داخلی باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از سیاست های دولت توجه به بخش تولید را سرلوحه امور خود قرار داده است. از این رو در سال ۹۶ تعداد ۱۰۱ هزار و ۳۴۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۹ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و در سال ۹۷ تعداد ۱۰۵ هزار و ۳۱۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۹۵ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال به بخش تولید تخصیص داده است. همچنین سهم بخش تولیدی از تسهیلات بانک در سال جاری معادل ۱۹۱ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال بوده است.

رشد صدور بیش از 2 برابری حواله ارزی؛ یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی صرافی بانک ملی برای شرکت «ایران‌دلکو» انجام شده است. این خبر را درحالی مدیرعامل صرافی ملی در بازدید رسانه‌ای از این شرکت بیان می‌کند که معاون اداره‌کل اعتبارات بانک ملی نیز از افزایش 40درصدی پرداخت تسهیلات این بانک به شرکت ایران‌دلکو خبر می‌دهد.به گفته مقام‌های مسوول در بانک ملی تمامی این کمک‌ها و دستاوردها با هدف حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصاد کشور صورت گرفته است.



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین