|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
بر اساس اعلام یک سخنگوی پنتاگون، اِلِن لورد، معاون وزیر دفاع آمریکا به دلیل "بدتر شدن شرایط" در نمایشگاه هوایی سنگاپور حضور پیدا نخواهد کرد.
پنتاگون اعلام کرد با توجه تشدید بحران شیوع ویروس کُرونا در منطقه آسیا تعداد مقامهایی که در قالب یک هیات به نمایشگاه هوایی سنگاپور می‌فرستد را تقلیل می‌دهد؛ همزمان دو شرکت تسلیحات سازی مهم لاکهید مارتین و ریتیون آمریکا هم اعلام کردند در واکنش به بحران شیوع ویروس کُرونا در منطقه در این نمایشگاه هوایی شرکت نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امروز(شنبه) همچنین دو شرکت مهم هواپیماسازی ایرباس و بوئینگ نیز اعلام کردند در نمایشگاه مذکور شرکت می‌کنند اما با توجه به وضعیت، سطح حضورشان را کاهش خواهند داد.

هر دوی این شرکتها قرار بود تعدادی از ارشد ترین مقامهای اجرایی خود را به نمایشگاه هوایی سنگاپور که بزرگترین نمایشگاه حوزه هوانوردی در آسیا محسوب می‌شود اعزام کنند. مقامهای سنگاپور روز جمعه اعلام کردند سطح هشدار مربوط به شیوع ویروس کُرونا در این کشور را به "نارنجی" افزایش می‌دهند.

این نمایشگاه در هر صورت قرار است از تاریخ 11 تا 16 فوریه برگزار شود اما یک مقام سنگاپوری روز جمعه اعلام کرد، سازماندهندگان آن ممکن است محدودیتهایی را برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه اعمال کنند.

آخرین آمارها حاکی از آن بوده که تعداد تلفات ویروس کُرونا در چین امروز به 722 تن رسیده است.

بر اساس اعلام یک سخنگوی پنتاگون، اِلِن لورد، معاون وزیر دفاع آمریکا به دلیل "بدتر شدن شرایط" در نمایشگاه هوایی سنگاپور حضور پیدا نخواهد کرد.

لورد مقام ارشد حوزه خرید تسلیحات در پنتاگون محسوب می‌شود و قرار بود نماینده ارشد پنتاگون در این نمایشگاه باشد.

پیش از این چند شرکت مهم تسلیحات سازی دیگر جهان شامل شرکتهای "بمباردیه"، "تکسترون" و شرکت "گُلف‌استریم" وابسته به شرکت جنرال داینامیکس هم اعلام کرده بودند که در نمایشگاه هوایی امسال سنگاپور شرکت نمی‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین