|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۲۸۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
وزیر ورزش با تأکید بر توسعه فضاهای ورزشی یادآور شد: در حال حاضر استان همدان در بحث فضاهای ورزشی در شرایط و وضع خوبی قرار دارد و در رشته های مختلف دارای قهرمانان خوبی است که نیاز است به بحث توسعه اماکن ورزشی به ویژه بخش بانوان نیز توجه شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی در سالجاری تا پایان سال ۱۰ درصد درآمدهای سال ۹۰ بوده است.

مسعود سلطانی‌فر شنبه ۱۹ بهمن ماه در آیین افتتاح استخر شنای شهید سپهبد سردار سلیمانی اسدآباد، اظهار کرد: در سال ۹۰ مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی کشور ۱۲۰ میلیارد دلار بوده در حالیکه مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی در سالجاری تا پایان سال بر اثر تحریم ها در خوش بینانه حالت به ۱۲ میلیارد دلار می رسد اما با شرایط موجود دولت با وجود فشارها و تحریم های ناعادلانه اداره جامعه را انجام می دهد و پروژه ها یکی پس از دیگری اجرا و در حال بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سطح کشور برای افتتاح هدفگذاری کرده بودیم، افزود: هدفگذاری امسال ما برای بهره برداری پروژه های  عمرانی ۷۰۰ پروژه بوده که در ایام دهه فجر ۲۹۴ پروژه دهه فجبه بهره برداری رسید و هر آنچه که افتتاح می شود به علاوه هفت پروژه امروز همگی از حد هدفگذاری شده رد شده و اضافه است.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری پروژه های ورزشی و افزایش فضاهای ورزشی رضایتمندی، شادی و نشاط هر بیشتر در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیک بین المللی ۲۰۲۰ توکیو در کمتر از شش ماه آینده تصریح کرد: امیدواریم در این المپیک ورزشکاران کشور دستاوردها و افتخارات بزرگی را کسب کنند چرا که امروز یکی از مهمترین و ارزان ترین نعمت ها برای کسب پیروزی در رویدادها که موجب شادی و نشاط مردم می شود، موفقیت های ورزشی است.

وزیر ورزش با تأکید بر توسعه فضاهای ورزشی یادآور شد: در حال حاضر استان همدان در بحث فضاهای ورزشی در شرایط و وضع خوبی قرار دارد و در رشته های مختلف دارای قهرمانان خوبی است که نیاز است به بحث توسعه اماکن ورزشی به ویژه بخش بانوان نیز توجه شود.

وی در رابطه با بحث پروژه استخر شنای مجموعه آزادی اسدآباد خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد پروژه فوق در یک سال و نیم گذشته به صورت ضربتی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور انجام شود و پس از ۲۶ سال این طرح تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

وجود ۲۲۰۰ پروژه ملی در دست اجرا در سطح استان همدان

استاندار همدان نیز گفت: در حال حاضر با وجود شرایط تحریم ها بیش از ۲۲۰۰ پروژه ملی در دست اجرا در سطح استان همدان با ارزش ۶۰۰۰ میلیارد تومان از جمله آزادراه، راه آهن و اماکن ورزشی فعال است.

سیدسعید شاهرخی توجه به معیشت و اشتغال و رونق تولید مردم را از اولویت های اصلی استان همدان برشمرد و تصریح کرد: به همین منظور برنامه راهبردی و عملیاتی سه ساله استان را در برنامه ششم تنظیم کردیم که در این برنامه عملیاتی میزان سرمایه گذاری ها به تفکیک در بخش های مختلف دیده شده و تا پایان سال ۵۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری سالیانه و تا پایان برنامه ششم ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان با ۲۰ هزار اشتغال باید ایجاد و محقق شود.

وی با اشاره به برش شهرستانی اسدآباد در سند راهبردی استان همدان نیز اظهار کرد: سهم اسدآباد در سند راهبردی سالیانه ۳۵۰ میلیارد تومان با ایجاد ۱۴۰۰ اشتغال بوده که از این میزان اشتغال سالیانه در سند راهبردی ۱۸۰۰ نفر محقق شده است.

استاندار همدان ادامه داد: در حال حاضر با وجود پروژه های فعال مختلف در سطح همدان، این استان به مثابه یک کارگاه بزرگ فعال مبدل شده است.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر همدان در حوزه ورزشی ۱۰۷ پروژه در دست اجرا دارد، گفت: در شهرستان اسدآباد امروز استخر مجموعه ورزشی آزادی و دو چمن مصنوعی در شهر اسدآباد و آجین به بهره برداری رسید.

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش پروژه استخر شهید سپهبد سردار سلیمانی اسدآباد پس از ۲۶ سال انتظار و دو زمین چمن مصنوعی شهر اسدآباد و آجین  به صورت همزمان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین