|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۸۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
با وجود اینکه کنعانی در بازی عملکرد خوبی داشت اما پرسپولیس از ترکیب اصلی خود در خط دفاعی محروم بود. پرسپولیس دو گل دریافت کرد و این یک اتفاق بود. نباید برای این موضوع دنبال مقصر گشت.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد گل محمدی در داربی را ستایش کرد و داربی دیروز را متفاوت خواند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی ۲ بر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در داربی ۹۱ تهران گفت: بازی بسیار خوبی بود. اگر دیدار دیروز پرسپولیس و استقلال را با داربی‌ها گذشته مقایسه کنید، متوجه تفاوت آن خواهید شد. پرسپولیس اولین گل بازی را دریافت کرد اما کمی بعد گل تساوی را به ثمر رساند. آنها همچنین در نیمه دوم پس از دریافت یک گل دیگر، نظم خود را از دست نداده و با تمرکز به بازی خود ادامه دادند.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی این تیم  و غیبت شجاع خلیل‌زاده  در داربی دیروز گفت:  پرسپولیس به یک ترکیب ثابت در خط دفاع رسیده بود و تا قبل از داربی هم از آن استفاده کرد. آنها چندین بازی در کنار هم بودند و به هماهنگی خوبی رسیده بودند. با وجود اینکه کنعانی در بازی عملکرد خوبی داشت اما پرسپولیس از ترکیب اصلی خود در خط دفاعی محروم بود. پرسپولیس دو گل دریافت کرد و این یک اتفاق بود. نباید برای این موضوع دنبال مقصر گشت.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مهاجمان پرسپولیس (علیپور، اوساگونا و استوکس) در این بازی چطور ظاهر شدند گفت:  هر سه بازیکن خط حمله پرسپولیس در این بازی خوش درخشیدند و نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشتند. اوساگونا هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است و نیاز به زمان بیشتری دارد و استوکس از زمانی که وارد بازی شد موثر بود. با تمام این اوصاف، انتظاری که از بازیکنان خارجی می‌رود بسیار بیشتر از بازیکن داخلی است و باید بهتر از این‌ها عمل کنند.

پنجعلی در واکنش به عملکرد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در داربی اظهار کرد: گل‌محمدی در بازی تصمیمات بجا و بسیار خوبی گرفت، در تعویض‌ها انتخاب خوب داشت و از همه مهم تر با وجود اینکه تیمش عقب افتاده بود، تمرکز خودش را از دست نداد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: در درجه اول اگر انتقادی به این انتخاب داشته باشیم، نباید اسکوچیچ را مقصر بدانیم. وقتی فدراسیون فوتبال چند روز مانده به بازی‌های تیم ملی، برای سرمربی آن تصمیم می‌گیرد، نمی‌توان از کسی انتظاری داشت. اسکوچیچ اگر نتیجه بگیرد، همه از او حمایت می‌کنند. اگر هم نتیجه نگیرد، کسی نمی‌تواند چیزی به او بگوید چراکه زمان باقی مانده تا مسابقات بسیار کم است و سامان دادن به تیم ملی در این زمان بسیار کار دشواری است. جدا از تمام این مسائل، مشکل فوتبال ما مربی نبوده و نیست. تیم ملی با مربی‌ها بزرگ به مصاف تیم‌هایی مانند عراق و سوریه رفته است و مقابل آنها بازی را واگذار کرده است. پس می‌توان این را گفت که مشکل تیم ملی مدیریتی است.

او در ادامه همین موضوع افزود: با شرایطی که تیم ملی در حال حاضر دارد، اسکوچیچ گزینه بدی برای سرمربی‌گری آن نیست.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین