|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
تجاوزهای پی در پی اسرائیل به مسجد الاقصی و تصمیم اسرائیل برای صدور قانون تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی به رژیم صهیونیستی اجازه داده تا ممانعت از ورود مسلمانان به این مسجد را امری قانونی بداند.
معاون وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که افزایش موج خشونت‌ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی دلیل محکمی بر اقدام اسرائیل در رد تلاش‌های صلح و به شکست کشاندن آن است.
 به نقل از سایت اینترنتی ایلاف، عبدالعزیز بن عبدالله بن عبدالعزیز،‌ معاون وزیر خارجه عربستان طی نشست وزارتی هماهنگی تیم تماس شکل گرفته از سوی سازمان همکاری اسلامی برای ارائه طرحی برای قدس اظهار کرد: بدون شک ادامه تجاوزهای اسرائیلی‌ها در مسجد الاقصی به معنای اهانت به مقدسات و به قرآن است و حمله به نمازگزاران مومن و بستن درب‌های مسجد الاقصی مقابل مردم نه تنها به منزله جنایت و توهین به امت اسلامی است بلکه اهانت به تمام جامعه بین‌الملل است.

معاون وزیر خارجه عربستان در این نشست اظهار کرد: تجاوزهای پی در پی اسرائیل به مسجد الاقصی و تصمیم اسرائیل برای صدور قانون تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی به رژیم صهیونیستی اجازه داده تا ممانعت از ورود مسلمانان به این مسجد را امری قانونی بداند. علاوه بر آن تغییر موقعیت مکانی و جغرافیایی شهر قدس مساله‌ای بزرگ است که نمی‌توان مقابل آن سکوت کرد.

وی تاکید کرد: تمام جهان عرب باید با اتخاذ موضع اسلامی حجم این خطرات را کاهش دهند و با همکاری مشترک خود در سطح بین‌المللی به جنایات اسرائیل در فلسطین پایان دهند تا روند به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین هرچه سریعتر اجرا شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین