|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
مدیرعامل ایران خودرو ضمن تاکید بر اجرای راهبردهای وزارت صمت درخصوص نهضت داخلي سازي قطعات گفت :‌براي همكاري با وزارت دفاع درحوزه ساخت داخل 29 پروژه هدف گذاري شده است

به گزارش ایکوپرس؛ فرشاد مقیمی در نشست مربوط به آغاز تولید دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتيك و معرف محصولات جدید ایران خودرو ضمن ارایه گزارشی درباره اقدامات زیربنایی ایران خودرو در حوزه‌های مختلف تامین و تولید گفت: دستاوردهای بزرگ و مهمی در شرایط تحریم کسب کرده‌ایم.

وی یکی از محورهای اساسی دنبال شده را سیاست های مربوط به حوزه ساخت داخل و رفع مشکلات و موانع در این حوزه دانست و گفت: دستاوردهای نهضت ساخت داخل در میزهای خودکفایی وزارت صمت با حمایت شخص وزیر صمت محقق شده است.

مقيمي ادامه داد:3 ميز دحوزه داخلي سازي قطعات خودرو با حمايت وزير صمت برگزار شد كه 24 قطعه از قطعات ميز اول و 12 قطعه از ميز دوم و يك قطعه از ميز سوم به  توليد انبوه رسيده است

وی خاطرنشان کرد: تفاوت مهم دستیابی به تولید روزانه دوهزار دستگاه خودرو نسبت به گذشته عدم استفاده از قطعات سی.کی.دی و و تولید با تکیه بر توان سازندگان و مهندسان و کارگران است.

مقيمي  با اشاره به افتتاح خطوط تولید در روزهای اخیر در شرکت های تامین کننده محصولات ایران خودرو گفت: انگیزه ای که امروز در حوزه قطعه سازی شکل گرفته قطعا سبب تحقق اهداف خودکفایی محصولات خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو در ادامه گزارش مبسوطی از اقدامات و دستاوردهای حوزه های مختلف طراحی، تامین و تولید در بخش خودروهای سبک و سنگین و همچنین تدوین نقشه راه محصول، موتور، گیربکس و صادرات ارایه کرد.
 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین