|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزند. استقلال رقیب مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی است و با توجه به اختلاف کم امتیازات، هر تیمی این بازی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، اما به دلیل ترس از باخت، احتمالا در دربی آتی به دنبال نباختن باشند و بازی با تساوی به پایان برسد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داربی پایتخت، اظهار کرد: دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده و پرسپولیس هم دو بازی اخیر با هدایت گل‌محمدی را با برد پشت‌سر گذاشته و در صدر، با سایر تیم‌ها اختلاف خوبی ایجاد کرده‌ است.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی، گفت: طبیعی است که هیچ مربی نمی‌خواهد در داربی بازنده باشد. با توجه به مهره‌های هر دو تیم و مربیان جوان روی نیمکت، هواداران انتظار بازی رو به جلو از تیم محبوب خود دارند. البته شاید به دلیل ترس از باخت، یک بازی درگیرانه و پایاپای از هر دو تیم شاهد باشیم و تیم‌ها به فکر تساوی باشند. امیدوارم هر دو تیم برای برد به بازی بیایند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص نخستین جدال یحیی گل‎محمدی و فرهاد مجیدی، ادامه داد: نخستین داربی با وجود سختی زیاد، سرشار از انگیزه است. هر دو ثابت کرده‌اند که مربیان خوبی هستند و سابقه بازی در داربی را دارند. فکر می‌کنم این داربی به دلیل جدال دو مربی و بازیکنان هر دو تیم زیبایی‌های خاص خودش را داشته باشد.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی پیش‌رو، گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزند. استقلال رقیب مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی است و با توجه به اختلاف کم امتیازات، هر تیمی این بازی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.

بادامکی در مورد حواشی مالی گسترده‌ای که در پرسپولیس مطرح است و شرایط مدیرعاملی در باشگاه، خاطرنشان کرد: انصاری‌فرد از جنس فوتبال و پرسپولیس است. گروهی که در پرسپولیس شکل گرفته، خوب و هماهنگ است. از مشکلات فعلی پرسپولیس اطلاعات کاملی ندارم، اما امیدوارم با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در جدول و کسب نتایج مطلوب در 3 سال گذشته، مدیریت باشگاه به قول و قرار خود عمل کند تا باشگاه مجددا در دام حواشی نیفتد. آنچه واضح است اینکه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که باید هرچه سریع‌تر توسط مدیران حل شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین