|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در هفته گذشته ۹ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، چابهار، خاش و سراوان با هماهنگی‌های قضایی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودروی مسروقه، سه راس گوسفند، ۹ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و زیور آلات مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۵ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، سرقت مسلحانه احشام، سرقت مسلحانه وجه نقد، سرقت به عنف منزل، سرقت به عنف احشام، یک فقره سرقت به عنف خودرو و هفت فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین