|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خطاب به وزیر کشور و وزیر ورزش اظهار کرد: در بازی فوتبال میان تیم پرسپولیس دولتی با تیم مردمی تراکتور علیه قوم بزرگ ایرانی، ترکان آذربایجان توهین‌های بدی را شاهد بودیم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به تذکر نماینده ارومیه در خصوص توهین برخی افراد به آذری‌زبانان در بازی میان پرسپولیس و تراکتور تاکید کرد: اهانت به هر قوم و ملتی خصوصا اهانت به آذری‌زبانان را تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خطاب به وزیر کشور و وزیر ورزش اظهار کرد: در بازی فوتبال میان تیم پرسپولیس دولتی با تیم مردمی تراکتور علیه قوم بزرگ ایرانی، ترکان آذربایجان توهین‌های بدی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: لازم است این دو وزیر توجهات لازم در این باره را داشته باشند اجازه ندهید که این قوم بزرگ که با پرچم شهدا که به میدان آمده بودند توهین‌های خارج از شأن انجام شود.

مصری رییس وقت جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به قاضی‌پور اظهار کرد: اهانت به هر قوم و ملتی خصوصا آذری‌زبانان را تحمل نمی‌کنیم و آن را محکوم می‌کنیم. همچنین در موضوع دیگری که دوستان تذکر دادند امیدواریم دولت با بیانیه رسمی موضع دولت را در مقابل صحبت‌های آقای ظریف به اطلاع مردم برسانند چرا که نمایندگان نسبت به این موضع‌گیری مورد فشار قرار گرفتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین