کد خبر: ۲۸۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
شمار مخاطبان تلویزیونی این جوایز در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد کاهش داشت که ۱۹.۹ میلیون نفر مراسم را از طریق شبکه CBS تماشا کردند. رکورد کمترین مخاطبان تلویزیونی تاریخ گرمی نیز با ۱۷ میلیون مربوط با سال ۲۰۰۰۶ است.
جوایز گرمی سال ۲۰۲۰ با دریافت نمره ۵.۴، با کمترین رضایت مخاطبان تلویزیونی در تاریخ این رویداد مهم دنیای موسیقی مواجه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، مراسم جوایز شصت و دومین دوره از جوایز گرمی  روز گذشته برگزاز شد و پخش تلویزیونی این جوایز که ۱۸.۷ میلیون بیننده داشت، با دریافت نمره ۵.۴ از مخاطبان بزرگسال ۱۸ تا ۴۹ سال، کمترین نمره مخاطبان تلویزیونی را در تاریخ این جوایز به نام خود ثبت کرد.

شمار مخاطبان تلویزیونی این جوایز در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد کاهش داشت که ۱۹.۹ میلیون نفر مراسم را از طریق شبکه CBS تماشا کردند. رکورد کمترین مخاطبان تلویزیونی تاریخ گرمی نیز با ۱۷ میلیون مربوط با سال ۲۰۰۰۶ است.

در جوایز گرمی امسال،  «‌بیلی ایلیش» خواننده ۱۸ساله توانست با کسب چهار جایزه بهترین هنرمند جدید، بهترین آلبوم سال(وقتی که همگی به خواب می‌رویم، کجا می‌رویم)، بهترین ترانه سال و بهترین رکورد سال، برنده بزرگ این جوایز نام گرفت و اولین زنی نام گرفت که در یک سال این جوایز را همزمان دریافت می‌کند.

با وجود کاهش مخاطبان و میزان رضایت از جوایز گرمی امسال، این مراسم هنوز پربیننده‌ترین مراسم سال است و جوایز گلدن گلوب در تاریخ ۵ ژانویه ۱۸.۳ میلیون مخاطب داشت و باید منتظر ماند و دید جوایز اسکار در تاریخ ۹ فوریه با چه میزان مخاطب تلویزیونی همراه می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین