|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد انسداد مرزهای کشور گفت: تنها بخشی از مرزهای جنوب شرقی باقی مانده که در چند ماه آینده، آنها نیز بر روی قاچاقچیان مسدود می‌شود.
اسدالله هادی‌نژاد در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه خبرگزاری فارس حضور یافت و در مورد عملکرد این خبرگزاری گفت: مهم‌ترین مسئله این است که خبرگزاری فارس در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با عرضه مواد مخدر قرار دارد.

وی از رسانه‌های دیگر نیز درخواست کرد تا در موضوع مقابله با عرضه و تقاضای مواد مخدر به میدان آمده و تمام تلاش خود را انجام دهند تا بهترین نتیجه که همان حفظ جوانان، ارزش‌ها و اعتقادات است، میسر شود.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد انسداد مرزهای کشور نیز گفت: تقریبا تمامی مرزهای کشور بر روی قاچاقچیان مسدود شده و تنها بخشی از مرزهای جنوب شرقی ما در سیستان و بلوچستان باقی مانده که ظرف چند ماه آینده این مرزها نیز به طور کامل بر روی قاچاقچیان بسته می‌شود.

وی به بازدید خود از مرزهای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: مطمئن هستم که مدت زیادی زمان نمی‌برد تا مرزهای کشور مسدود شود چراکه انسداد مرز از اولویت‌های اول مبارزه با مواد مخدر محسوب می‌شود.

در این بازدید سردار اکبرشاهی مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با موادمخدر هادی‌نژاد را همراهی می‌کرد.
منبع: بولتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین