|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۲۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
مربی تیم فوتبال استقلال تمرین کردن این تیم با 7 بازیکن را فاجعه دانست و گفت: متاسفانه برخی دوستان بدون اینکه شرایطمان را درک کنند از ما انتقاد می‌کنند.
ستار همدانی در خصوص آخرین وضعیت تمرینات آماده‌سازی این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از تعطیلات سه روزه‌ای که داشتیم و با توجه به اینکه 8 بازیکن در اردوهای تیم ملی و محمد قاضی و آرش برهانی نیز مصدوم هستند، تمرینات‌مان را با 7 بازیکن برای دربی شروع کردیم که به اعتقاد من این یک فاجعه است.



وی تاکید کرد: مجبوریم کارمان را با همین تعداد اندک ادامه دهیم و امیدواریم بعد از دیدار تیم ملی مقابل کره‌جنوبی، ملی‌پوشان با شرایط بدنی خوب به جمع ما اضافه شده تا بتوانیم تا چهار روز مانده به دیدار مقابل پرسپولیس کارهای تاکتیکی مورد نظرمان را انجام دهیم.



مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: متاسفانه برخی دوستان بدون اینکه شرایطمان را درک کنند از ما انتقاد می‌کنند. من دوست داشتم یکروز آنها در کنار ما بودند و ما شرایط ما را درک می‌کردند.


وی خاطرنشان کرد: با تمام این مشکلاتی که قبل از دربی پیش روی ما است، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا روز دوم آذر یک دیدار تماشاگرپسند را از خود ارائه کنیم.


همدانی در بخش دیگری از گفتگوی خود  در خصوص به زندان افتادن محمد مایلی‌کهن توسط علی دایی اظهار کرد: مطمئنا این کار بسیار ناپسندی بود و دوستان می‌توانستند در یک محفل خصوصی مشکل را برطرف کنند.


وی اضافه کرد: وقتی یک انسان معمولی هم به زندان می‌افتد، برای او ناراحت می‌شویم تا چه رسد به اینکه مردی سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و این در شأن و شخصیت فوتبال و ورزش ما نیست که چنین اتفاقاتی بیفتد.


مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بدترین کار این بود که آبروی شخصی در جامعه ریخته شود و این اتفاق ناخوشایند در فوتبال‌مان افتاد. به نظرم مایلی‌کهن تنها به زندان نیفتاد بلکه فوتبال‌مان زیر سوال رفت. امیدوارم بزرگان ورزش کشور برای این مشکل چاره‌ای بیاندیشند تا هم این اتفاق با خیر و خوشی حل شود و هم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناهنجاری در فوتبال نباشیم.


وی در پاسخ به این پرسش که نیم فصل آیا بازیکن جدیدی به خدمت خواهید گرفت و یا کسی از شما جدا خواهد شد؟، یادآور شد: مطمئنا برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم چند بازیکن را مدنظر قرار دادیم و به دنبال این هستیم تا پس از پایان دور رفت و در تعطیلات نیم فصل با آنها را جذب کرده اما تا به امروز که با شما صحبت می‌کنم. در حال حاضر هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود.


همدانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی در روز دوم آذر چه خواهد شد؟، گفت: با توجه به اینکه خودم تجربه این دیدار را دارم، فکر می‌کنم هر تیمی که با آرامش و خونسردی بیشتر در زمین ظاهر شود و از موقعیت‌های بدست آمده‌اش به بهترین وجه استفاده کند، پیروز این بازی خواهد بود.
منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین