|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۸۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
ریاحی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این سفر معنوی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد، گفت: هدف از اعزام دانش‌آموزان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.
  مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری از ۴ هزار دانش‌آموز به راهیان نور تا پایان سال‌جاری خبر داد.

حاتم ریاحی ‌در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته حدود ۷۵۰۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز همین تعداد دانش‌آموز از چهارمحال‌وبختیاری به مناطق جنوب اعزام شوند.

وی افزود: تا کنون ۳۵۰۰ دانش‌آموز دختر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده‌اند و تا پایان سال نیز ۴ هزار دانش‌آموز پسر  از این مناطق بازدید خواهند کرد.

ریاحی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این سفر معنوی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد، گفت: هدف از اعزام دانش‌آموزان  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از مناطقی همچون شلمچه، یادمان شهدای عملیات والفجر۸، نهرخین و دوکوهه بازدید خواهند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین