|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
سارق مسلحی که در حین سرقت های مسلحانه متعدد خود مرتکب قتل شده بود ، روز چهارشنبه در شیراز در محل ارتکاب جرم و در انظار عمومی به دار مجازات آویخته شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این مطلب گفت:سارق یاد شده به جرم محاربه از طریق سرقت های مسلحانه متعدد و تشکیل باند سرقت ، زمینه نا امنی را فراهم ساخته بود .

قاضی کوروش زارعی افزود: پس از دستگیری این سارق ، جرم وی در مورد قتل یک نفر و جرح عمدی دو نفر با اسلحه گرم ، چندین فقره آدم ربایی ، جعل عنوان و حمل و نگهداری و استفاده غیر مجاز از سلاح جنگی ، شوکر ، اسپری و دستبند محرز شد.

وی ادامه داد: این مجرم سابقه دار چند فقره آدم ربایی و سرقت مسلحانه خودرو، سرقت مسلحانه از طلافروشی و قتل صاحب طلافروشی را در پرونده خود داشت که پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به جرم محاربه و افساد فی الارض به مجازات اعدام در ملاء عام محکوم شد.

معاون دادستان شیراز گفت:حکم این مجرم سابقه دار همچنین در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید و پس از صدور مجوز اجرا از سوی ریاست قوه قضاییه ، این حکم امروز (چهارشنبه) در محل ارتکاب جرم و در ملاء عام اجرا شد.

سرپرست دادسرای انقلاب شیراز با بیان این که اجرای این احکام درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود اظهار داشت:دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را دستمایه اهداف شوم خود قرار می دهند ، برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.

زازعی بیان کرد:افرادی که با اقدامات مجرمانه خود متعرض جان و مال و نوامیس مردم می شوند با برخورد شدید و قاطع دستگاه قضایی و انتظامی رو برو خواهند شد و سرانجام چنین اقدامات مجرمانه ای اجرای حدود الهی خواهد بود.
منبع: بولتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین