|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (رای قطعی است)
 کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره در کمیته تعیین وضعیت در خصوص چند پرونده مفتوحه در این کمیته به شرح زیر است:

* در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (رای قطعی است)

* با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۰ دی ماه ۹۷ و مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ ۵۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به انضمام مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۳۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین