|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۸۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
 رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که عوارض کسب و پیشه حدود ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی پس از ترک جلسه علنی شورا و سپردن اداره جلسه به نایب رئیس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که بر اساس قانون تا ۱۵ بهمن ماه می‌بایست عوارض سال ۹۹ را به تصویب برسانیم شهردار تهران صبح امروز چهار لایحه عوارضی را با قید یک فوریت به شورای شهر ارسال کرد که تا قبل از ۱۵ بهمن ماه نسبت به بررسی آن در شورای شهر اقدام شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز کلیات متمم بودجه نیز بررسی و به تصویب رسید و راه برای ارائه لایحه بودجه ۹۹ شهرداری باز شد، تصریح کرد: شهرداری قول داده است حداکثر تا هفته آینده لایحه بودجه ۹۹ را به شورای شهر ارائه کند.

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر متمم بودجه ۹۸ را با ۵۳۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسانده‌اند، گفت: البته ۲۳۰۰ میلیارد تومان بابت دیون در نظر گرفته شد.

وی همچنین در مورد تصویب افزایش عوارض کسب و پیشه نیز با بیان اینکه برخی مشاغل در مورد عدم تغییر عوارض به شهرداری شکایت داشتند، گفت:‌ لایحه‌ای مبتنی بر اصلاح عوارض بررسی شد و با توجه به اینکه پنج سال است که عوارض اصلاح نشده بود نسبت به اصلاح آن اقدام کردیم که متوسط سالیانه حدود ۱۰ درصد این عوارض افزایش یافت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین