|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
در یکی از این عملیات ها ماموران نیروی انتظامی شهرستان سراوان موفق شدند یک هزار و 200 کیلوگرم تریاک، هرویین و حشیش را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 26 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون دراین استان کشف و 33 باند بزرگ و عمده قاچاق مواد مخدر نیز شناسایی و متلاشی شده است.

سردار 'حسین رحیمی' در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در همین ارتباط یک هزار و 852 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر دراین استان دستگیر شده اند.

وی اظهار کرد: حدود دو تن مواد مخدر نیز طی 48 ساعت گذشته در سه عملیات گسترده توسط ماموران انتظامی در شهرستانهای ایرانشهر، زابل و سراوان کشف و ضبط شده است.

وی در تشریح این عملیات ها، گفت: در یکی از این عملیات ها ماموران نیروی انتظامی شهرستان سراوان موفق شدند یک هزار و 200 کیلوگرم تریاک، هرویین و حشیش را کشف و ضبط کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در یک درگیری مسلحانه میان نیروهای انتظامی و قاچاقچیان در ایرانشهر نیز 530 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزایش 61 درصدی کشف سوخت قاچاق و 10 درصدی دستگیری متخلفان جرائم مختلف را از دیگر فعالیت پلیس استان دراین مدت عنوان کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین